Andre

Tidligere

Tid og sted: , Kulturhuset

Hvordan - og hvorfor - forsker man i krig og under pågående konflikter?

Tid og sted: , Zoom

NCMM and Faculty of Medicine, UiO, invite you to a meeting with ten renowned researchers. Experience how, among others, Harald Stenmark and the Moser group use infrastructure in their research.

Tid og sted: , zoom

Ansatte og tilknyttede til Det medisinske fakultet inviteres til digitalt informasjonsmøte om utviklingen for Livsvitenskapsbygget.

Tid og sted: , Rådhusplassen Oslo

Menneskets hjerne er den mest komplekse strukturen vi kjenner til i hele det observerbare univers. Når vi ser nærme på detaljene er den spektakulær!

Tid og sted: , Webminar

Antibiotikaresistens gjelder alle - NÅ!

Tid og sted: , Domus Medica tilbygg Runde auditorium R-105 (GA21R-105)

Livsvitskapsbygget ved UiO skal stå ferdig i 2024. Medisinsk fakultet har utarbeidet en rapport om tematiske områder innen livsvitenskap ved medisin, med forslag til utvikling av de frie arealene i bygget. Få med deg siste nytt om byggeprosjektet og en presentasjon av rapporten.

Tid og sted: , Domus Medica tilbygg Runde auditorium R-105 (GA21R-105)

Nå begynner det viktige arbeidet med å fylle Livsvitenskapsbygget med forskning og mening.

Tid og sted: , Wergeland, Litteraturhuset

Minst én av hundre nordmenn kan ha cøliaki. Det er en lidelse som kan bringe med seg mye frustrasjon og ubehag. Åpent seminar 21. mars på Litteraturhuset.