English version of this page

Aktuelle saker

• Møttes på Helseinnovatørskolen – nå starter de selskap 15. mai 2023

– Vårt produkt gjør det enklere å skreddersy IVF-behandlingen til hver enkelt kvinne, sier Ana Lobato-Pascual som starter selskap med medstudenter fra Helseinnovatørskolen.

• Innovasjonsprisen til Kjetil Taskén 12. mai 2023

Professor Kjetil Taskén tildeles UiOs innovasjonspris for sin innsats og arbeid med å innføre presisjonsmedisin innen kreft i Norge.

• Meld deg på Young Talents 2022 13. jan. 2022

Er du PhD-student, postdoc eller masterstudent innen livsvitenskap og er på jakt etter karrieremuligheter utenfor akademia - bli med på Young Talents 15. februar!

Arrangementer

Velkommen til den årlige Earth Biogenome Project-Norway konferansen. I løpet av denne konferansen kan du delta på workshops og lære å bruke bioinformatiske verktøy til å effektivt analysere og tolke genomsekvenseringsdata, i tillegg til å høre fra anerkjente forskere som deler sitt arbeid innenfor biodiversitet og genomikk.

, Domus Bibliotheca

Welcome to the first Norwegian Planetary Health Alliance conference.

, Fauna, Forskningsparken

SPARK Norway Educational Forum are monthly open meetings organized by UiO:Life Science and SPARK Norway partners.