English version of this page

Aktuelle saker

• Hvert minutt av OSKE er nøye planlagt 29. feb. 2024

Høsten 2023 var det rekord på OSKE-eksamen på modul 8 med rundt 150 kandidater. Hele 120 ansatte og innleide personer bidro i gjennomføringen. – Jeg ser på OSKE som et stort arrangement, sier eksamenskoordinator Vibeke Døvle.

• Forebyggende folkehelsearbeid er viktig for gode helsevalg 15. feb. 2024

Med en aldrende befolkning og et helsevesen som utfordres, er det helt nødvendig med gode og kunnskapsrike fagfolk som kan bidra med kunnskap for god forebygging og oppfølging av både ikke-smittsomme og smittsomme sykdommer.

• Studiebarometeret viser økt motivasjon hos studentene 15. feb. 2024

Motivasjonen til studieinnsats er nå tilbake på samme nivå som før pandemien for studentene ved helsefag og medisin viser resultatene fra Studiebarometeret.

, Domus Medica, store aud og foajeen

Velkommen til overrekkelse av den første undervisningsprisen på profesjonsstudiet medisin og vårens foreningsdag på fakultetet.

, Oppmøte Ullevål sykehus, utenfor "Søsterhjemmet"

Bli med på en uforpliktende studietur til Kristiansand.

Vi blir bedre kjent med sykehuset, treffer studenter og undervisere, besøker studentsamskipnaden og ser på tilbudene for studenter i byen. Reise og opphold dekkes av fakultetet.

Påmeldingsfrist 1.april.

, Oppmøte Ullevål sykehus, utenfor "Søsterhjemmet"

Bli med på en uforpliktende studietur til Kristiansand.

Påmeldingsfrist 13.mai.