Studiebarometeret 2021: Si hva du mener om studieprogrammet ditt!

Studiebarometeret spør studenter over hele landet om de er fornøyd med studieprogrammet sitt. Undersøkelsen sendes ut via e-post og SMS fra 21. oktober. Svarfrist er 14. november.

Hva er Studiebarometeret?

Studiebarometeret er en spørreundersøkelse om hvordan studenter opplever kvaliteten på sitt studieprogram. Undersøkelsen sammenligner alle studieprogram i Norge, og gjennomføres av NOKUT på oppdrag fra Kunnskapsdepartementet.

Resultatene publiseres på Studiebarometeret.no.

Vi lærer av tilbakemeldingene!

Informasjonen skal bidra til å styrke arbeidet med kvalitetsutvikling i høyere utdanning og gi studiesøkere nyttig informasjon for å velge studieprogram og studiested.

Skal vi få gode nok svar er det viktig at så mange som mulig svarer!

Fornøyd, eller misfornøyd - si hva du mener om ditt studieprogram!

Slik svarer du på undersøkelsen

Andre- og femteårsstudenter på alle studieprogram inviteres til å svare på undersøkelsen.

For å svare kan du følge lenken tilsendt i SMS og e-post. Du må bruke koden du har fått tilsendt for å logge inn i spørreskjemaet.

• Si hva DU mener om studieprogrammet ditt!
  • Voice your opinion about the quality of your study program!

Husk å svare innen 14. november!

Publisert 15. sep. 2015 14:20 - Sist endret 10. nov. 2022 14:02