Tidligere arrangementer

Tid:
Tid og sted: , Online webinar

Find out how CoMorMent's research on the links between mental and physical health can be translated into clinical practice at this webinar.

Tid og sted: , Rikshospitalet, A3, 3067

Unlocking New Horizons in Transgenic Mouse Model Generation: Join us for our workshop and discover the latest techniques in transgenic mouse model generation.

Tid og sted: , Seminar room 3 B1.1017, 1st floor, Rikshospitalet B

Welcome to a seminar on Lyme disease and forest tick encephalitis (TBE) for doctors and other health personnel with an interest in tick-borne diseases.

Tid og sted: , DBL Auditorium, Diakonhjemmet Hospital, Diakonveien 18

In this open lecture, Professor Daniel H. Solomon will cover current clinical controversies in gout, focusing on implications of the disease beyond the joint.

Tid og sted: , Domus Medica, Auditorium L-200, University of Oslo

This conference will bring together leading ageing researchers from around the world working on molecular, cellular, individual and societal levels of ageing.

Tid og sted: , Clarion Hotel Oslo, Bjørvika, Oslo

Sustainable cancer care using molecular tests - from a prostate cancer perspective

Tid og sted: , Ole Johan Dals hus, Seminarrom Java

I anledning CHARMs 10-årsjubileum  inviterer CHARM til seminar om rehabiliteringstjenester etter Covid-pandemien – hvor går vi?

Tid og sted: , Seminar room S104.016, Akershus University Hospital, 1478, Norway and Zoom
Tid og sted: , Gamle festsal, Domus Academica (Urbygningen)

I forbindelse med sitt 30-årsjubileum arrangerer Oslo Diabetes Forskningssenter et jubileumssymposium i samarbeid med UiO, OUS, Folkehelseinstituttet og Diabetesforbundet.

Tid og sted: , Grønt Auditorium, Rikshospitalet

Vi markerer 125 år med Farmakologisk Institutt med et jubileumsseminar.

Tid og sted: , Oslo universitetssykehus, Ullevål

The Division of Critical Care invites you to a conference on "Biomarkers in research symptoms" at Laboratoriebygget, Ullevål, Oslo University Hospital.

Tid og sted: , Psykiatrisk avd. Vinderen, Møterom 2. 1/2 etg. Forskningsveien 7

Velkommen til høstens første fredagsmøte på Vinderen fredag 20. september, med gjesteforeleser Lowan Stewart og hans innlegg "Ketamine for treatment resistant depression: The current evidence and lessons from clinical experience with 1000 treatments."

Tid og sted: , Oslo University Hospital, Rikshospitalet, Sognsvannsveien 20

We are very pleased to announce that the 5th EU-CARDIOPROTECTION COST Action MC and WG Meeting will take place September 16th-18th in Oslo, Norway.

Tid og sted: , Akershus University Hospital, Nye Nord Norbyhagen

The NO-Age Norwegian Centre on Healthy Ageing arranges its 2nd symposium on "Genomic instability in human brain".

Tid og sted: , Møterom 2. etg. Forskningsveien 7

Forenkling av standardisert CCRT*-metode? Kan en forenklet standardisert metode for å formulere hovedkonflikten i pasientens relasjonsmønster brukes av klinikere i vanlig praksis, i supervisjon, i opplæring, og i forskning?

Tid og sted: , Store auditorium, Ullevål sykehus

NORMENT inviterer til åpent kveldsseminar om forskning på schizofreni og bipolar lidelse. Hva vet vi om årsakene til at noen blir syke? Hvordan spiller arv og miljø sammen i utviklingen av slike lidelser?

Tid og sted: , Runde Auditorium, Domus Medica IV

Du inviteres til fagsymposium for å markere Prof. Jarl Å. Jakobsen i forbindelse med hans fratreden – etter over 30 års virke ved Rikshospitalet.

Tid og sted: , Møterom 2. etg, Forskningsveien 7

Lege og spesialist i psykiatri, Shahram Shaygani, foreleser under temaet "Gud i terapirommet" fredag 5. april fra kl. 12:00.

Tid og sted: , Forskningsbygget på Radiumhospitalet

Akuttklinikken inviterer til fagseminar og markerer at Ulf Kongsgaard fyller 70 år.

Tid og sted: , Akershus University Hospital, Main Auditorium
Tid og sted: , Blått auditorium, Rikshospitalet

On December 19th dr. Javier Corral will present a guest lecture on "What nature tells us about antithrombin".