Klinmeds årsrapport for 2021

Årsrapporten for 2021 er nå tilgjengelig på nett og kommer snart i trykket form. Årets rapport er den tredje i rekken og byr igjen på et utvalg av all den aktivitet som bidrar til å løse instituttets samfunnsoppdrag.

Bildet kan inneholde: væske, vann, drikkevarer, erme, væske.– Instituttledelsen satte i gang prosjekt «Årsrapport for Klinmed» allerede det første året vi inntrådte. Vi ble så imponerte og oppriktig stolte av Klinmed, at vi ville vise frem instituttet til både omverden og våre egne ansatte i form av en årlig ‘skryterapport’, sier Klinmeds nestleder Shuo-Wang Qiao.

Rapporten synliggjør god undervisning, spennende forskning og nye initiativer innen innovasjon og formidling med eksempler fra instituttets omfattende og viktige aktiviteter.

Her finner du årsrapporten i enkeltsidig format.

Her finner du årsrapporten i dobbeltsidig format.

God lesing!

Emneord: Årsrapport