SHE-nytt uke 4

Godt nytt år! Vi ser fram til et spennende semester.

Banner SHE-nytt

Utdanning

• Utlyste studentstipender med frist 5. februar 2021

• Kristin og Eivind har avholdt det første elektive kurset i regi av SHE og Helsam for master og medisinstudenter. Tema var kunnskap, makt og bærekraft på helsefeltet. Stor interesse for kurset med 36 påmeldte studenter.

SHEs arbeidspakker

Arbeidspakke 3:

Arbeidspakke 5:

• Intervju med søkere til å lede SHEs arbeidspakke 5 studentinvolvering foregår i uke 5

Forskning

SHE er med i prosjektet Digital health and rights i samarbeid med Graduate Institute Geneva, KELIN, STOPAIDS, og Global Network of People living with HIV (GNP+). Tony Joakim Sandset representerer SHE.

Publikasjoner

Sandset, T., Heggen, K. & Engebretsen, E.:  Sustainable Sexual Health: Analysing the Implementation of the SDGs. Published December 21, 2020 by Routledge.

Doktordisputas Carolina Borges Rau Steuernagel 25. januar 2021 kl. 12.15 på Zoom:

“Evidence in Practice: The case of lesbian health invisibilities in Brazil”. Carolina er en del av forskergruppa KNOWIT.

SHE-nytt er et nyhetsbrev fra Centre for Sustainable Healthcare Education (SHE). Vil du abonnere på SHE-nytt kan du melde deg på her. Hvis du er styremedlem er du meldt på nyhetsbrevet automatisk. Du som abonnerer på SHE-nytt som enkeltperson kan når som helst melde deg av nyhetsbrevet ved å avregistrere deg her. Følg også med på nyheter fra SHE på Facebook, TwitterInstagram og YouTube.

Publisert 2. feb. 2021 08:43 - Sist endret 10. mai 2022 09:10