Den 23. nasjonale helseøkonomikonferansen 23. – 24. september 2024

De helseøkonomiske forskningsmiljøene i Norge inviterer igjen til nasjonal helseøkonomikonferanse.

Foto av hovedbygningen til Sundvolden Hotel

Foto: Sundvolden Hotel

Den nasjonale helseøkonomikonferansen  har i over 20 år vært et årlig møtested mellom offentlig forvaltning, helseforetak, industri og apotek, helsepersonell og forskere.  Årets konferanse blir 23. – 24. september på Sundvolden hotell med Avdeling for helseledelse og helseøkonomi ved Universitetet i Oslo som teknisk arrangør.

Praktiske opplysninger

Sted: Sundvolden hotel, Krokkleiva, 55 min fra Gardermoen direkte buss eller taxi.  Bil fra Oslo sentrum ca 40 min. Gratis parkering ved hotellet.

Nettside: www.sundvolden.no
E-post: sundvolden@sundvolden.no

Dato:  Mandag 23. og tirsdag 24. september
23. september fra kl. 10.00 til ca. kl. 17.00
24. september fra kl. 09.00 til kl. 15.15

Deltageravgift: "Full pakke" på konferansen koster kr 5000 som inkluderer overnatting, pensjon og alle foredrag. Dagpakke x 2 uten middag koster kr 3000. Dagpakke x 2 med middag koster kr 3700.

Reiseutgifter dekkes av den enkelte. Det blir satt opp buss fra/til Gardermoen. Deltagerne blir holdt ansvarlig for "no show” utgifter på hotellet.

Påmelding

Påmelding til Berg-Hansen via web.

Trykk her for påmelding

Påmelding er bindende. Bekreftelse for påmelding sendes fortløpende. Det er begrenset antall plasser.

Program blir publisert i mai

Programkomite og medarrangører

Eline Aas, UiO

Jon Magnussen, NTNU