Saksliste:
1. Godkjenning av innkalling
2. Godkjenning av dagsorden
3. Valg av ordstyrer
4. Valg av referent
5. Orientering fra MSU styret
6. Budsjett og regnskap
7. Valg av to protokollunderskriver
8. Vedtekter
9. Valg av tellekorps
10. Orientering om urnevalg og preferansevalg etter lovverket
11. Valg av representanter til styrer og utvalg som følger:
a) Valg av leder
b) Valg av nestleder
c) Valg av sekretær
d) Valg av tillitsvalgtansvarlig
e) SP-representant
f) Valg av PR-ansvarlig
g) Representanter til andre tillitsverv som annonsert i innkallingen:
-1. Valg av ett styremedlem til Center Sustainable Health Education (SHE)
-2. Valg av ett styremedlem til HELP (Enhet for helsevitenskapelig pedagogikk)
-3. Valg av en representant til Lokalt arbeidsmiljøutvalg ved Institutt for medisinske basalfag.
-4. Valg av en representant til Lokalt arbeidsmiljøutvalg ved Institutt for klinisk medisin.
-5. Valg av en representant til Lokalt arbeidsmiljøutvalg for Det medisinske fakultet og Institutt for helse og samfunn.
-6. Valg av en representant til tilsettingsutvalget ved Institutt for medisinske basalfag.
-7. Valg en representant til tilsettingsutvalget ved Institutt for klinisk medisin.
-8. Valg av en representant til tilsettingsutvalget ved Institutt for helse og samfunn.
-9. Valg av en representant til tilsettingsutvalget ved Det medisinske fakultet