English version of this page

Svar på Studiebarometeret og vinn premier

Er du bachelor- eller masterstudent og svarer på Studiebarometeret innen 26. november kan du vinne gavekort. Studieprogrammet med høyest svarprosent får kake eller pizza.

Logo av Studiebarometeret

Studiebarometeret er en årlig nasjonal spørreundersøkelse som undersøker og evaluerer studentenes opplevde studiekvalitet på eget studium. Undersøkelsen inneholder spørsmål som gir studenter muligheten til å gi tilbakemelding på ulike aspekter av studieopplevelsen, som for eksempel undervisning, tilbakemeldinger og læringsmiljø.

Studiebarometeret er et nyttig verktøy for å utvikle kvaliteten på utdanningene, samt å ivareta studentens interesser og behov. Desto flere som svarer jo bedre vil kunnskapsgrunnlaget være for å følge opp det som kan gjøres bedre i utdanningene som tilbys.

Alle andre- og femteårsstudenter skal ha mottatt en personlig lenke til å besvare Studiebarometeret. Har du allerede svart er du med i trekningen.

Bli med i trekningen av gavekort

Studenter som svarer på Studiebarometeret er med i trekningen av et gavekort på 1000 kroner. Vi trekker en vinner blant studenter ved følgende studieprogram:

• Bachelor i helseledelse og helseøkonomi
  • Master i tverrfaglig helseforskning
  • International Community Health
  • Klinisk ernæring
  • Helseadministrasjon
  • Health Economics, Policy and Management
  • European Master in Health Economics and Management.

Gavekortet er et Universal Presentkort.

Undersøkelsen er anonym, og trekningen kan ikke spores tilbake til dine svar.

Studieprogrammet med høyest svarprosent

Studentene på andre- og femteåret på studieprogrammet med høyest svarprosent kake / pizza spandert av fakultetet.

Vinnerne av gavekort og konkurransen vil bli kontaktet.

Publisert 8. nov. 2023 12:18 - Sist endret 21. mars 2024 15:47