English version of this page

Klinisk effektforskning i The New York Times: Did closing schools actually help?

Mette Kalager og Michael Bretthauer ble i helgen intervjuet i artikkelen "Did closing schools actually help" i The New York Times. Les artikkelen om hvordan vi skal finne svaret på dette spørsmålet.

I helgen publiserte The New York Times artikkelen "Did closing schools actually help?". I artikkelen intervjues blant andre professorene Mette Kalager og Michael Bretthauer i Klinisk effektforskning, der de foreslår å randomisere skoleåpningen som nå er i gang i Norge og mange andre land. 

Klikk på bildet nedenfor for å lese artikkelen.

Skjermdump fra The New York Times lørdag 2. mai 2020.
Foto: Skjermdump fra The New York Times lørdag 2. mai 2020.

 

Emneord: NY times, klinisk effektforskning, korona, Corona virus Av Anita Aalby
Publisert 4. mai 2020 13:59 - Sist endret 4. mai 2020 14:11