Undervisningsprisen på profesjonsstudiet 2024 og foreningsdagen våren 2024

Velkommen til overrekkelse av den første undervisningsprisen på profesjonsstudiet medisin og vårens foreningsdag på fakultetet.

Foto: UiO/Anders Lien

Alle studenter ønskes velkomne til Domus Medica for å bli kjent med fakultetets studentforeninger og utdeling av den nye undervisningsprisen på profesjonsstudiet medisin.

Program

11.30-12.00: Overrekkelse av undervisningsprisen på profesjonsstudiet i medisin på Store auditorium ved dekan Hanne Flinstad Harbo og prodekan for studier Magnus Løberg. Vi åpner med et innslag av Dancing Doctors.

Vi har veldig mange engasjerte og dyktige undervisere på medisinstudiet. Basert på nominasjonene fra de ulike kullene har vi plukket ut tre fantastiske undervisere som respresenterer ulike deler av studiet.

De nominerte er Johanne Egge RinholmMarit Inngjerdingen og Jan Ivar Røssberg.

Vinneren er stemt frem av medisinstudentene.

12.00-14.30: Foreningsdagen. Det blir stands mellom kantinen og Store Auditorium. Her kan du møte noen av foreningens engasjerte medlemmer og finne ut hva de driver med. Kanskje kan du også vinne litt kult stasj, eller få kake og kaffe?

Se fakultetets studentforeninger

Er du en studentforening som vil være med på foreningsdagen og ikke har fått invitasjon på epost innen 7. mars, ta kontakt med Studentveiledningen!

Publisert 6. mars 2024 10:48 - Sist endret 21. mars 2024 10:49