English version of this page

Konferanser

Kommende

Tid og sted: , Litteraturhuset in Oslo

The Centre for Molecular Medicine Norway, NCMM, will host the 13th Nordic EMBL Partnership meeting in September 2024 in Oslo.

Tid og sted: , Oslo, Norway

31. oktober og 1. november 2024 arrangeres for 14. gang LAR-konferansen – sentralt i Oslo på Radisson Blu Scandinavia.

Tidligere

Tid og sted: , Forum, Oslo Science Park

This mini-symposium presents current cutting-edge research in immunology, neurobiology, and cancer performed using cryo-electron microscopy and related techniques. Event will be live-streamed.

Tid og sted: , Radisson Blu Hotel Scandinavia, Holbergs gate 30, 0166 Oslo

1. september arrangerte SERAF den tredje internasjonale naloksonkonferansen ThINC-3

Tid og sted: , Professorboligen; Stallen, Karl Johans gate 47, Oslo, University of Oslo.

Helga Refsum obtained her MD and PhD degrees from the University of Bergen, where she also became a Professor of Pharmacology in 1992. Since 2004, she has been a Professor at the Department of Nutrition at the University of Oslo and a Visiting Professor at University of Oxford. She is a world-renowned researcher on homocysteine, B vitamins, cysteine, and their roles in cardiovascular disease, dementia, and obesity.

To celebrate Professor Refsum’s 60th birthday and her outstanding contributions to science, we welcome you to a symposium with presentations on Helga’s current and past research topics.

Tid og sted: , Professorboligen UiO, Karl Johans gate 47

En konferanse om utdanningsforskning

Tid og sted: , Sundvolden hotel, Dronningveien 2, 3531 Krokkleiva

Etter to års pause på grunn av pandemien kan de helseøkonomiske forskningsmiljøene i Norge nok en gang invitere til nasjonal helseøkonomikonferanse.

Tid og sted: , Comfort hotel Runway, Hans Gaarders vei 27, Gardermoen

Velkommen til den 11. Nasjonale forskningskonferansen om muskelskjeletthelse

Tid:

20. og 21. oktober 2022 arrangeres for 13. gang LAR-konferansen – denne gangen sentralt i Oslo sentrum.